Mačka

Musím sa priznať, že mačky sú mi k srdcu najbližšie. Nemyslite si o mne teraz, že som nejaká stará šialená dievka, ktorá žije len s mačkami. Mám ich rada preto, lebo sú to podľa mňa veľmi inteligentné tvory, ktoré dokážu vyjadriť náklonnosť k človeku, aj keď sa často hovorí, že mačky sú prefíkané, ja si to nemyslím, Keď som bola menšia, v dome sme mali aj mačku aj psa. Pes je síce skvelý spoločník na prechádzky po vonku, ale je to len zbytočná starosť. Ak sa chcem ísť prejsť, idem sa prejsť, nepotrebujem so sebou ťahať psíka. Mačka chodí len na záhradu, má vlastný záchodík vnútri v dome, a je absolútne nenáročná. Záchod stačí vyčistiť raz za 2 dni, granule a vodu doplním každé ráno, raz za 2 dni vyčešem, nech nemám tie mačacie chlpy po celom dome (aj tak ich budem mať, nech sa snažím akokoľvek). A tým to hasne. Psa treba venčiť, najlepšie 2 razy denne, dosýpať granule keď má prázdnu misku, každú chvíľu púšťať von na záhradu sa vybehať a spraviť malú potrebu, atď. A to už vôbec nehovorím o neustálom rannom budíčku, ktorý je neznesiteľný. Mačka (až na tie všadeprítomné chlpy) je ideálny spoločník, ktorý je vám verný, a verte či nie, dá sa naučiť aj poslúchať rozkazy 🙂

Leave a comment